09-8855661
קידום אתרים

דף הבית

קידום אתרים

 ההיסטוריה של קידום האתרים
תחום קידום האתרים הוא תחום חדש יחסית, תחום חדש אפילו במושגי האינטרנט. למעשה עד לכניסתה של חברת גוגל למרחב הווירטואלי שלנו, הוא כמעט ולא היה קיים. אבל בל ונקדים את המאוחר. בראשית ימיה, רשת האינטרנט הייתה בגדר סוד השמור למעטים. לאט לאט, עם חדירתם והירידה במחירים של מחשבי הפי סי והמחשבים הניידים שהפכו זמינים לכל דורש, היא החלה לזלוג מהשוליים אל המרכז, וסחפה אחריה המוני אדם שמשתמשים בה על בסיס כמעט יומי. בעקבות מגמה זו, יותר ויותר עסקים ונותני שירותים העבירו את פעילותם לאינטרנט ויצרו זירה כלכלית תחרותית חדשה. הגידול הרב במספר העסקים והאתרים שהצטרפו לרשת מדי יום, יצר מצב שבגלל שפע האתרים הקיים, אתרים וותיקים נדחקו הצידה רק בגלל שאתר חדש הגיע. לכן, עסקים רבים התקשו לבסס פעילות שיווקית רציפה ברשת. הצטרפותם של הפורטלים הגדולים וגופי התקשורת המובילים, שפרו מעט את המצב. אך עדיין תקציב הפרסום וה שיווק באינטרנט היה שולי יחסית. מצב זה החל להשתנות, עם כניסתה של גוגל למגרש המשחקים. בהתחלה קבלנו מגוגל מנוע חיפוש עוצמתי ומדויק שפשוט דחק הצידה את כל מי שפעל עד אז, אחר כך קיבלנו לראשונה, תיבת דואר אלקטרוני ידידותית המגיעה עם נפח אחסון בלתי מוגבל כמעט. שני מהלכים אלה, גרמו לכך שכל אחד מאתנו, משתמש מדי יום במוצרים של גוגל. משמעות הדבר מבחינת גוגל, מיליוני משתמשים קבועים ומפולחים על פי קריטריונים רבים. ולמפרסמים, מדובר בגן עדן ממש. קהל שבוי ומפולח!


 

מערכת הפרסום של גוגל

כשבידיה מידע סטטיסטי מדויק על כל גולש, כמו גיל, מין, איזור מגורים נתוני גלישה ועוד. בנתה גוגל מערכת פרסום משוכללת וידידותית לשימוש, דרכה יכול כל אחד להציע הצעה לפרסום העסק שלו. על בסיס צירופי מילים. ועוד משהו, התשלום מתבצע רק במקרה של הצלחה! נשמע מבטיח נכון? אז זהו, שלא תמיד ולא בהכרח. מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת אמנם לכל אחד "לקנות" מיקום אטרקטיבי בתוצאות החיפוש, ולהציגו בפני קהל יעד מפולח, מה שמשך מאות רבות של בעלי אתרים להשתמש במערכת הפרסום החדשה ולקדם את עצמם בתשלום. אך עקב ריבוי האתרים והתחרות הגבוהה ביניהם, נוצרה תחרות גם על מיקום המודעה וכך עלו מאוד מחירי הפרסום בגוגל מה שהקשה על אתרים פרטיים וקטנים לפרסם את עצמם. והרבה מהם, כמו גם חברות גדולות חדלו לפרסם דרכה והיא אבדה מעט מזוהרה. אכן מצב בעייתי, כי קיים צורך אמיתי לפרסם, יש את המדיה המתאימה אך המימוש בה קשה. בדיוק לוואקום הזה נכנסות חברות הקידום, המעניקות שירותי קידום אתרים מקצועי , שירות המשפר עד ללא הכר את ביצועי האתר וכמובן גם את ההכנסות ממנו. אז איך מתבצע תהליך הקידום, תשאלו? אז בבקשה, הסבר קצר.

 

 

תהליך הקידום
תהליך קידום האתרים בגוגל מתבצע בשני אופנים. הראשון, הוא שימוש מושכל במערכת הפרסום של גוגל. חברת קידום טובה תדע לאתר עבורך את הצירופים המתאימים ביותר לאתר שלך בתקציב ולא פחות חשוב מכך, גם הזמינות שלו כך ה פרסום באינטרנט יהיה אפקטיבי ורווחי. במקרים רבים זה יכול להספיק, במיוחד אם מדובר במבצע, או פרסום מסיבי של מוצר חדש. אך אם רוצים לקדם את האתר לאורך זמן ולדאוג שהוא יגיע למקומות הראשונים וכמובן שגם יישאר שם, יש לעבוד במקביל עם חברה מקצועית, על קידום אתרים אורגני. קידום זה מתבסס על הכרת מערכת הסריקה של גוגל וידע טכני הדרוש כדי להגיש את האתר לאותה מערכת סריקה. בנוסף דואגים מקדמי האתרים, שהאתר שלך יעמוד בסטנדרטים נוספים המסייעים לדירוג האתר , בגוגל. כמו לדוגמא, זמן השהיה של הגולש, איכות הקוד, איכות התוכן, זמני טעינה ועוד. כל התהליך הזה דורש הבנה וסבלנות רבה ונכון, גם השקעה כספית עקבית. אך תהליך זה שהוא מתבצע בצורה מקצועית, יביא לך את התוצאות הרצויות. אתר איכותי שבנוי מצוין , אהוב על הגולשים ומופיע תדיר במקומות החיפוש הראשונים בתוצאות החיפוש.


 

סיכום
לסיכומו של עניין נציין ונזכיר שתהליך קידום שלם, כולל שני ערוצים. הערוץ הראשון,.שימוש במערכת הפרסום הממומנת של גוגל שבעזרת עבודה מקצועית ניתן להגיע איתה לתוצאות מרשימות. אך כאמור בטווח הארוך היא עולה הרבה מאוד כסף ויעילותה נחלשת. הערוץ השני הוא תהליך הקידום האורגני השיטתי, שמטרתו להביא האתר שלך גבוה בתוצאות הדירוג. בחירה מושכלת של חברה לקידום אתרים, תקדם אותך למטרה זאת! Booya קידום אתרים (בויה) קיימת כ 9 שנים וקמה במטרה לתת מענה מקצועי לצורך של לקוחותיה בקידום האתרים שלהם . חברת בויה קידום אתרים מתחייבת לתהליך קידום המשיג תוצאות .

חזרה לרשימת הכתבות